Sponsors

Belangrijk bericht over het wedstrijdsecretariaat

11 januari 2016 9:30


Waarschijnlijk hebben jullie het nieuws al vernomen dat Arnoud helaas is gestopt met zijn werkzaamheden voor CJVV. Zoals jullie begrijpen zijn daardoor nogal wat gaten in de organisatie gevallen die weer opgevuld moeten worden.
Gelukkig hebben we voor een aantal belangrijke zaken mensen bereid gevonden daar iets CJVV te betekenen. Het goede nieuws voor alles wat met wedstrijdzaken te maken heeft is dat er een nieuw team gevormd is dat alles rond de wedstrijden in goede banen gaat leiden.

Het nieuwe team wedstrijdzaken bestaat uit de volgende personen:

Ze zullen zich samen gaan buigen over het plannen van wedstrijden, veld- en kleedkamerindeling en de scheidsrechters.  Dick en Michiel zullen zich vooral gaan richten op het plannen van de wedstrijden en veld- en kleedkamerindeling, Ties zal zich voornamelijk gaan richten op het plannen van scheidsrechters. Marit voor zal in belangrijke mate de contactpersoon voor de KNVB zijn. Het team is vooral per mail bereikbaar via het mailadres: wedstrijdsecretaris@cjvv.nl. Bij nood of dringende zaken kan contact opgenomen worden met Dick van Veelen: 06-17966506.


De communicatie over (oefen)wedstrijdtijden, scheidsrechters etc. zal primair gebeuren via de website:  http://www.cjvv.nl/116/komende-week/. De tabel die hier getoond wordt geeft alle belangrijke informatie. Onder het knopje info staat een i teken en een pijl, wanneer daarop geklikt wordt vind je nog meer informatie zoals speelveld en kleedkamerindeling. Zodra we dit hebben kunnen realiseren vind je hier ook de scheidsrechter van de betreffende wedstrijd.


Dit team zal wekelijks op de woensdagen bij elkaar gaan zitten voor het plannen van alle zaken. Dat betekent ook dat we van jullie vragen goed vooruit te denken en tijdig vragen en verzoeken door te geven. In principe zal het volgende uitgangspunt worden gehanteerd in de planning:

  • De woensdag 2½ week voor de wedstrijddag wordt er een conceptplanning gemaakt van de wedstrijden
  • De woensdag 1½ week voor de wedstrijddag wordt een definitieve planning van de wedstrijden met veld en kleedkamer indeling gemaakt en wordt zoveel mogelijk scheidsrechter bij wedstrijden gezocht en ingevuld
  • De woensdag voor de wedstrijddag worden de laatste wijzigingen doorgevoerd, wordt alles vastgezet. In principe kunnen er geen wijzigingen meer doorgevoerd worden.
Ten aanzien van de scheidsrechters zullen er in het wedstrijdsecretariaat altijd formulieren liggen met de wedstrijden van de volgende week en de week daarna. Iedereen die wil fluiten kan daarop intekenen wanneer hij/zij een bepaalde wedstrijd wil leiden. Ties zal dit uiteraard als uitgangspunt gaan gebruiken voor het plannen van de scheidsrechters.


Jullie zullen per mail namens het wedstrijdsecretariaat alleen nog informatie ontvangen wanneer het dringende zaken betreft. Te denken valt bijvoorbeeld aan het niet gevonden zijn van een scheidsrechter voor een wedstrijd, last minute wijzigingen van wedstrijden e.d. Dit betekent dus dat van jullie verwacht wordt dat jullie de voor jullie van belang zijnde informatie zoveel mogelijk van de website van CJVV afhalen. Bij twijfel kan altijd met het wedstrijdsecretaristeam contact opgenomen worden.


Sommige teams beschikken over eigen scheidsrechter(s). Indien dat ook voor jouw team geldt, verzoek ik jullie dit even door te geven aan Ties Steen Redeker op  wedstrijdsecretaris@cjvv.nl.


De komende tijd willen we jullie vragen begrip te hebben voor het feit dat er best af en toe iets niet helemaal perfect zal gaan. Het wedstrijdzakenteam zal zijn uiterste best doen alle wedstrijden zo goed mogelijk te organiseren. Maar in de opstart periode van deze heel nieuwe werkwijze zijn wat kleine opstartprobleempjes niet uit te sluiten.


Veel plezier met de wedstrijden voor jou en natuurlijk voor je voetbalteam.


Namens het bestuur en het nieuwe team wedstrijdzaken van CJVV,

Paul Tulp, bestuurslid wedstrijdzaken CJVV Amersfoort.

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!