Sponsors

Social Sponsoring geïntroduceerd bij CJVV

1 mei 2014 15:45


Met Social Sponsoring doet CJVV mee aan een nieuwe en innovatieve manier van Sponsoring. Doe voortaan je online aankopen via de website van CJVV en help daarmee CJVV aan extra sponsorinkomsten zonder dat het je iets extra kost!

Social Sponsoring werkt op basis van affiliatie. Wanneer de leden van de vereniging producten of diensten aanschaffen van de partners, keren de partners commissie uit. Met de betrokkenheid van de leden kan een flink bedrag aan extra sponsorinkomsten binnengehaald worden. Deze innovatieve manier van sponsoring is gratis en risicoloos. Van de toegekende commissies is 75% voor CJVV en 25% voor Social Checkpoint. Kortom, met Social Sponsoring hebben we een reeks gerennommeerde bedrijven binnengehaald waarbij online aankopen kunnen worden gedaan op een manier dat het de club nog iets oplevert. Betrokkenheid van de leden is essentieel om extra sponsorinkomsten via Social Sponsoring te maximaliseren. Hoe betrokkener de leden zijn, hoe hoger de inkomsten zullen zijn.

Een overzicht van de partners vindt up op de Facebook van CJVV en ook op deze website. Deze pagina kunt u ook bereiken via het menu: CJVV Media -> Sponsormeter. Daarnaast is er ook nog een Sponsormeter op de homepage geplaatst. Deze geeft aan hoeveel er al binnengekomen is via Social Sponsoring. We zijn nog op zoek naar een mooi doel om voor te sparen met behulp van deze Sponsormeter.

Social Checkpoint

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!